Спілкування з нашими роботодавцями (зокрема, директором турагенції «ІридаТур» Роговою О.) показало, що випускникам спеціальності «Туризм» конче необхідно знання технік продажів. Відтак, рішенням кафедри цей надважливий розділ було внесено в декілька навчальних дисциплін, зокрема «Організацію туристичних подорожей», «Сільський туризм», які викладаються у нинішньому семестрі. Тож час карантину, завдяки платформі Zoom, ми присвятили повноцінному вивченню багатьох корисних, цікавих і практично значимих речей у сфері технологій продажів. А поговорити було про що. Туристична сфера відзначилася найгучнішими продажами в світі. Віктор Люстіг, наприклад, двічі продав Ейфелеву вежу; Артур Фергюсон – Біг-Бен і Букінгемський палац. Крім цікавих історій для екскурсій, студенти опанували (наскільки успішно? – тепер нам допомагає визначити інша платформа дистанційного навчання – Moodle) також методи і прийоми роботи з клієнтами; особливості застосування різних технік продажів (SPIN, NEAT, SNAP, Sandler, Challenger тощо), використання «воронки продажів», впровадження у туристичному бізнесі СRM-систем і багато чого іншого.