Який зв’язок існує між коньяком та розвитком туризму? На думку спадає чимало асоціацій. Але коли знати, що коньяком має право називатись лише міцний алкогольний напій, який виготовляється із визначених сортів винограду та за особливою технологією у регіоні Шаранта (Франція), логіка стає більш зрозумілою. Хтось їде на батьківщину Шекспіра, а хтось – на батьківщину коньяку, а є й такі, хто встигає усюди. Подібних географічних зазначень (а саме цим терміном називається місце, звідки походить товар, що має певну якість та репутацію, зумовлену географічним місцем походження) у світі кілька тисяч. Про ці та багато інших речей, пов’язаних із географічними зазначеннями, розповідав сьогодні студентам 1 та 3 курсів спеціальності «Туризм»експерт із маркетингу і комунікацій проекту ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» Іван ГАЙВАНОВИЧ. У студентів була можливість продегустувати продукти, які є одними з перших географічних зазначень України: «Гуцульську овечу бриндзю» та «Гуцульську коров’ячу бриндзю».